Pokud kanibalismus hadů vede k vzniku draků? Je pak lidský cestou k nadčlověku?
Potřebuji nové tělo. A novou duši.
Protože mne blog.cz donutil k činu, tak teď probíhá velké rozmýšlení se, jestli se tady nakonec zveřejní povídky z archivního blogu. A tedy se původní oprašování rychlostí blížící se k nule buď zrychlí a nebo úplně zastaví.

Jste tu poprvé a máte problémy se orientovat? Snad pomůžu zde.


Děkuji za vyjádřenou podporu komentujicím. ;)



-

neděle 29. června 2014

Spoustu lásky Bořivojovi...

... aneb OriSor potěší


(Původně jsem plánovala i osobní článek, ale to by vám po obrazovce začalo stékat černé husté cosi, co se zrodilo z mých pocitů, tak to ještě odložím.)

Občas si říkám, že kdyby se dalo živit jako profesionální fangirl, tak bych byla jedna z nejlepší v tomto oboru, protože jedu na 200% procent, když jsem v tom celým srdcem, a na 100%, když vidím, že je třeba něčemu ukázat podporu.
Snad, že si i uvědomuji, jak je cenné, že ještě stále něco - co bych měla ráda - je. Popravdě neodpustím lidem a rozhodně v tomhle ohledu nejsem tolerantní, kteří nemají rádi to, co já, protože podporují věci, které já nemám ráda, a pak mých věcí není, protože nemají podporu a "není, co by mne těšilo", a ostatních sraček je plný svět.

Ovšem OriSor tu jsou!
Pro ty, kteří se s tímhle názvem nesetkali - jedná se o dvojici srbských cosplayerů. Je to spojení Oriho/Borivoje a Delusora/Damiena. Zní to jako orčí jméno a to je cool. xD Asi hlavní je, že cosplayují Eruri a cosplayují naprosto dokonale, i když v celkovém pojetí... Bořivoje si musí všichni zamilovat a to jeho malé emo je také skvělé.

Úplně vidím, jak se všichni na mém FB diví, co že najednou jsem si tam začala dávat "chlapsky" vypadajícího Evropana. (pozn. pro přítelkyni mého bratra: teď výčet mých zájmů vypadá už Japonci, kočky, Orisor XD)


Řekla bych, že je tomu asi dva týdny, co jsem náhodou na tumbleru na Bořivoje narazila (všichni museli narazit na hanbaté fotky Erwina, ne?) a úplně mu propadla. Je to opravdu sympaťák. Jako řekla bych, že ve svých tričenkách "gay, až to z něj teče", ovšem tak neskutečně sympatický ve všech svých projevech, až se nedivím, že z něj tečou i ostatní. A to se mi vlastně vzhledově vůbec nelíbí, celkově Commander Handsome/Erwin není můj typ.


Jen v jednom okamžiku jsem na asi půl dne zapochybovala o jeho sympatičnosti, když jsem si ho přidala na FB, napsala jsem mu na zeď, že děkuju za přidání, přijde mi sympatický, mám ráda jeho cosplay a má úžasné slovanské jméno Borivoje... a on mi to nelajkl! o.O!!! To sympaťáci nedělají!
Napravil to druhého dne, kdy mi to i okomentoval! Napsal, jak máme krásnou Prahu a celkově se projevil tak sympatický, jaký si myslím, že je. xD

*ve čtyři hodiny ráno - po pár hodinách spánku - jsou mé schopnosti hledat naprosto nemožné, tohle asi tak brzo nedopíšu*

Co se týče jeho malého ema, přijde mi na internetu trošičku protivné, ale to taková malá ema bývají (a vůbec ani nepomyslete na to, že bych označení "malé emo" myslela zle, mám ráda malá ema!) a já jsem možná z něj trošku skeptická, protože u něj není tak jasné, že je to pan malé emo a ne slečna malé emo, jak u pana Bořivoje. Člověk předpokládá, že to bude holka, s jeho výškou a tím, že na některých fotkách docela i vypadá, ale zase jsou i fotky, kde působí dost chlapecky (což může být jen dobré maskování), najde se třeba něco, co by mohlo být ohryzek, nebo ukáže svá chlapecká lýtka či jeho postava působí zrovna tehdy na té fotce chlapecky... Já prostě nevím. A je mi podezřelé, že nikdy nemluví a nesvléká si tričko (ale chápu, že to není až takový exibicionista jako Bořivoj, i asi tím, že je o tolik mladší). 
Nicméně budu jim věřit, že je to pan malé emo, protože chci tomu věřit a chci věřit, že Borivoje se svým krásným slovanským jménem by druhému Slovanovi přece nelhal. xD (Taky jsem chvíli přemýšlela o tom, že si na FB změním jméno na něco slovanského - třeba takový Ďas Barun by bylo famózní! I když by to asi vypadalo spíše Barun Ďas a to zní jako "Brumďas" xD)

Plus na fotce z jeho osobního FB vypadá chlapecky. Prostě by si měl svléknout tričko a vyfotit se zepředu, ať víme! T,T Ta nejistota je hrozná!!!

- Tady by měl být jejich profil -
... , ale je fakt nad mou sílu ho najít! Když ho hledám, jen se zabřednu do čtení si Bořivojova tumbleru a usmívám se a usmívám a zapomenu, co hledám.
Nicméně, Bořivojovi je 32 (15. července by mu mělo být 33) a malému Damienovi teprve 19. (Ježiš, zabila bych tu osobu, co na ně chtěla poslat policii, že určitě je to nezákonné, co dělají, že snad Bořivoj je pedofil či co.) Je vtipné, že oba mají přebarvené vlasy na opačnou barvu. A Bořivoj bydlí v Bělehradu a Damien ne. A více si z něj nepamatuji T.T

Co dál si o nich pamatuji?
Bořivoj má 181 cm, pracoval jako model a je fanoušek Madonny a dobře tančí (na YT má taneční videa kromě toho, že tam má strašně vtipné komentáře). Huh, celkově Bořivoj je velmi aktivní v mnoha věcech. A cvičí jógu. (Taky cvičím, i když asi více sporadicky, protože furt nejsem Comander Handsome.)
Prý jsou skutečně spolu! Bylo by to milé, dámy a pánové, opravdu milé a zároveň srdce rvoucí (protože furt nejsem Comander Handsome a nemám své malé protivné emo T.T), ale já bych to vydržela, protože by to bylo tolik krásné, že trochu deprese z toho, to by se v tom moři naprostého štěstí ztratilo. ;)
Nepopřu, že jeden z důvodů, proč je mám tolik ráda, je, že jsou to chudí Slované, kteří přece jen se cosplayem neuživí, i když jsou skvělí. 

Huh. Takové, ale takové (!!!) nepřeberné množství, co bych vám sem dala - počínajíc snad všemi fotkami, konče u všech otázek a odpovědí na tumbleru, prostě všechno, protože je to úplně injekce dobré nálady -, že vůbec nevím, co z toho všeho vybrat!


Hanbatý Erwin:
pozn. Bořivoj má dlouhé blond vlasy (a když si je vyžehlí, je to úplný luxus) a na takovéto focení si je splétá do vtipného copku. Dohledáte si sami, já fakt dneska nic nenajdu *před chvílí kolem fotky copku prošla, teď už ji nemůže najít*
pozn. 2 Fakt rád se fotí nahý, fakt hodně rád! xD




Damienův Levi:








Jejich Eruri cosplay:
pozn. Samozřejmě, že když někdo udělá Eruri týden, je to účelně zaměřené na yaoi fanynky. A tak tu vzniká možnost, že stejně tak i jejich vztah, ale... ono i kdyby neměli vztah, je to kurevsky moc dobré, no ne?!





 



A scény ze zákulisí - naprosto rozkošní jsou:

obrázek


obrázek


obrázek


obrázek


obrázek


obrázek

POZN. Všechny fotky, animace a tak celkově, co sem vkládám, patří Bořivojovi, Damienovi a všem okolo nich, kdo se na tvoření podíleli. Plus fanarty na SnK patří jejich autorům a SnK samotné Hajimemu (malému japonskému zlému Santovi).

Kde najít Borivoje:
WorldCosplay [BNaumovski]
Facebook [Borivoje Orinosuke Funakoshi Naumovski] [AVATAR.designs] [ULTIMATE.dance]
YouTube [ReInventedAvatar]
DeviantArt [AVATAR-designs]
Google+ [Borivoje Orinosuke Funakoshi Naumovski]
Plurk [Borivoje Orinosuke Funakoshi Naumovski]

Kde najít Delusora
:Facebook -> https://www.facebook.com/DelusorCosplay
tumblr -> http://delusorcosplay.tumblr.com/
WorldCosplay -> http://worldcosplay.net/member/174768

Je to jen malinká ochutnávka z toho nepřeberného množství, co bych sem mohla dát! Skutečně doporučuji při nejmenším jít na tumblr Bořivoje a chvíli tam pobýt, pobavit se, vidět jeho nahý zadek a užívat si smysl pro humor. Prohlédnout si, jak si navzájem s Damienem komentují.
A prostě nechat své srdce yaoi-fandy zaplesat!!!
(A kdybyste propadli jako já, tak se hlašte, protože bych strašně ráda založila i českou fan FB stránku pro ně - aby měl Bořivoj radost - ale... kdyby nás tam bylo deset, bylo by to tristní a nemá to cenu v takovém počtu T.T)

To je z mé strany konec, přátelé.


5 komentářů:

  1. na odhalenych fotkach vypada daleko lip nez na videu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pořád říkám, že lidé vypadají lépe nazí.
      Nicméně - je to člověk, na videích jde vidět, jak je obyčejný člověk... a to je skvělé.

      Vymazat
  2. Děkuji ti. Děkuji, děkuji, děkuji - mé yaoistické srdce právě zažilo Nádherňajs. A tančí Futrovák. Fotky hanbatého Erwina jsem už někde viděla, avšak podobně jako u tebe není není zrovna můj typ takže jsem je přejela bez povšimnutí. Chyba, to Eruri, Damien, Bořivojova videa na YT u kterých jsem se skvěle pobavila ten tumblr (můj notebook byl zahlcen vlnou obrázků pana malé emo :D). Ano, OriSor potěšili.

    OdpovědětVymazat
  3. Klidně bych ti s fan FB pomohla, ale má to háček. Já na anime nekoukám. Poslední anime jsem viděla skoro před rokem -_-

    OdpovědětVymazat