Pokud kanibalismus hadů vede k vzniku draků? Je pak lidský cestou k nadčlověku?
Potřebuji nové tělo. A novou duši.
Protože mne blog.cz donutil k činu, tak teď probíhá velké rozmýšlení se, jestli se tady nakonec zveřejní povídky z archivního blogu. A tedy se původní oprašování rychlostí blížící se k nule buď zrychlí a nebo úplně zastaví.

Jste tu poprvé a máte problémy se orientovat? Snad pomůžu zde.


Děkuji za vyjádřenou podporu komentujicím. ;)



-

středa 5. června 2013

Střep v hrudi



Střep v hrudi

Mám střep v hrudi.
A proto se mi těžko dýchá. Na otázku se nalezne odpověď. Ale je správné ji slyšet?
Slunce co přichází po dešti, déšť co přichází před sluncem. Slyšel jsem, jak mluvíte o tom, že každý, kdo se schovává před sluncem nakonec stejně se pod něj postaví, protože bez slunce nejde žít. To je ta odpověď.
Přestalo pršet.
A já rozmrzele čapím pod ocelovým nebem. Těžko se mi dýchá. Cítím vítr, chlad bosých chodidel a touhu, aby se znovu rozpršelo. Drobný oproti širokému nebi. A nicotný proti světu.
Nečekám na slunce. To je ta otázka.
Střep se noří hlouběji, míří k srdci. A mně se stále špatně dýchá. Skryl jsem se před světem v cigaretovém kouři, který ani po tolikáté nedokáži dostat do plic, aniž by unikl místem, kudy střep si prorazil cestu.
Dávno nekrvácím, zbyla jen kresba bílých jizev a tiché příběhy v nich.
Jen déšť může přinést úlevu a spláchnout bolest.
Místo toho se vše roztočilo, jako bych se posadil na kolotoč.
A střep se přihlásil o slovo...
Bojím se, že až ho jednou vyndají, začne svítit slunce a já se rozplynu jako stín. Každý se chce uzdravit, tak i já?
Střep se zastaví, když nedýchám. Nic nebolí. Ale takto odpočívat nelze věčně. Déšť nepřichází, ani to vaše slunce. Cítím zem pod nohama, vidím nebe nad sebou. Co je mezi tím?
Cigaretový nedopalek kreslí černou linii – to je můj stín. A mizící kouř odkrývá zemdlené oči.
Cože?
Není to střep? Tak co je to? Duše?!


Žádné komentáře:

Okomentovat