Pokud kanibalismus hadů vede k vzniku draků? Je pak lidský cestou k nadčlověku?
Potřebuji nové tělo. A novou duši.
Protože mne blog.cz donutil k činu, tak teď probíhá velké rozmýšlení se, jestli se tady nakonec zveřejní povídky z archivního blogu. A tedy se původní oprašování rychlostí blížící se k nule buď zrychlí a nebo úplně zastaví.

Jste tu poprvé a máte problémy se orientovat? Snad pomůžu zde.


Děkuji za vyjádřenou podporu komentujicím. ;)



-

čtvrtek 20. června 2013

Pozor raptoří mimozemšťané přichází!

Tenhle článek jsem si nemohla odpustit, protože ho fakt mám ráda

Co se týče Mikaru, vím, že je teď ve skupině a docela jsem se na konci minulého roku naštvala, když jsem až poslední den turné po Evropě zjistila, že bylo nějaké turné. Skutečně na Mikaru bych si zajela, protože od první chvíle mu toužím sáhnout na břicho (první fotky jsem viděla v době, kdy jsem si na žádného j-rockera nesáhla a zrovna to byly fotky z koncertu, kde mu první řada sahala pod kostým, u čehož jsem si řekla "to chci taky" a drží se mne to).


dále článek z roku 2009


Přichází, aby ovládli tuto planetu...
Přichází, aby nás zničili...
Přichází, protože tahle planeta původně patřila jim - byli tu dřív, než naša rasa, dříve než Antikové...



Mikaru - (bývalý) zpěvák skupiny Dio - není jediný... útok má mnohem větší rozsah - celá planeta je v ohrožení (reálná hrozba, že se z žen i mužů stanou "uslintané fangirls" xD)
D má totiž takovou teorii *šeptá tajemně*, na kterou ji přivedla knížka o dinosaurech, co měla, když byla malé dítě (poučení: Pokud budete mít děti, drže je z dosahu všech podivných výzkumů nadpřirozených jevů, historie a mimozemšťanů, nebo se z nich stanou psychopati podobní D.)

Všichni víme, že naši planetě vládli v druhohorách gigantičtí *šeptem: "Jako Toshiya..."* plazy. Jejich populace byla všerůznorodá, avšak jen jedni z nich oplývali vším, aby jejich vývoj mohl pokračovat. Silní, mrštní, s vhodnou stavbou těla, chytří a organizovaní za pomoci řeči. Více, než jen dokonalí lovci. A těmi přírodou vyvolenými k další evoluci, aby ukojili vůli, pud přežití vlastního druhu, byli RAPTOŘI!
Jejich vývoj byl rychlý, protože adaptace na nové prostředí si to vyžadovala. Přece nemohli zahynou pro nám neznámou katastrofu jako ostatní dinosauři! Oni byli něco víc, a proto museli přežít.
Těla se jim metamorfozovala téměř do lidské podoby *viděla jejich obrázek v knížce o dinosaurech*, stali se jimi ti, které mylně označujeme za mimozemšťany, přestože oni pochází ze Země stejně jako my, lidé. Avšak pravda, pro katastrofu, která zničila veškeré stavby, co postavili a zahubila ostatní dinosauři, museli Modrou planetu opustit.
Před staletími se ovšem vrátili domů... *Mana zvedl prst: "E.T. volá domů"*
Jejich domov ovšem obývali jiní tvorové/lidé, co se jim sice ve vyspělosti a technice nemohli vyrovnat, přesto se rozhodli, že je nevyhladí do posledního - chtějí znovudobýt svůj svět, avšak proč si na něm vybít otroky?!

Nyní se ovšem má teorie zahaluje do prvních nejasností *přiznává se*, nejsem si jista, zda za miliony let, co putovali vesmírem, se skutečně začali podobat člověku natolik (jaký by k tomu byl důvod?), aby se mezi lidmi mohli ztratit, a nebo se začali s nimi křížit...
Všichni známe národ, který nemá jasný původ - asijští předci, kteří se zkřížili s jinou rasou (co když "mimozemskou"?!) = Japonci s jejich vyspělou technikou a vědou *šílený úsměv*.

Přicházejí...
S pohledy plnými bestiální nepřirozenosti lovce pozorujícího kořist, s tvářemi nelidsky mámivými a hlasem, který nemohl vzniknout v lidských hlasivkách.
A jak je poznáte?

1. Dravčí oči, v nichž se ukrývá vzdělanost milionů let existence...


2. "Kačenkovité" rty a naprosté maskování...

3. Dokonalá postava predátora

4. Mnohem delší produktivní život, než u jiných bytostí.
5. Zvláštní sociální struktura - blízké (pro nás nepochopitelné) vztahy mezi jednotlivci ze skupin lovců.
...takže první z nich a ten, na němž to jde nejvíce poznat, Mikaru...

























P.S. Dokáží se maskovat skutečně dobře - znám dívku, která takhle vypadá *Mana s Goa'uldsky žhnoucíma očima: "Možná i ona je jedním z nich!"*:
A také klamou tím, že se snaží chovat jako lidé... a daří se jim to.





2 komentáře:

  1. A mám ten článek taky ráda :D znovu si ho přečíst byla sranda XD Děkuji D,... Mikaru je krásný! Och, tak krásný...
    Já jsem věděla, že je turné, i že bude blízko. (sdílela jsem tuším i obrázek i s tím, kde kdy bude) a přece jsem nejela :/ škoda toho.
    Je jeden z mála, co slyšet znamená okamžitě vědět! Mikaru raptor! :D
    P.S: když chci odeslat koment, píše mi to: "Dokažte prosím, že nejste robot" O.o.... O.o vážně tu to máš drsné O.O

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem v té době promrhala dva koncerty a je to věčná škoda. :/

      Huh. Blogspot dělá divné věci, občas se s ním docela peru, ale je to furt příjemnější než na blog.cz. Omlouvám se za potíže ;)

      Vymazat