Pokud kanibalismus hadů vede k vzniku draků? Je pak lidský cestou k nadčlověku?
Potřebuji nové tělo. A novou duši.
Protože mne blog.cz donutil k činu, tak teď probíhá velké rozmýšlení se, jestli se tady nakonec zveřejní povídky z archivního blogu. A tedy se původní oprašování rychlostí blížící se k nule buď zrychlí a nebo úplně zastaví.

Jste tu poprvé a máte problémy se orientovat? Snad pomůžu zde.


Děkuji za vyjádřenou podporu komentujicím. ;)



-

úterý 28. května 2013

Směšný soud

Anotace: Vzbudila jsem se s tímhle na rtech.
Směšný soud

Zasedl soud.
Ze všech stran, do kruhu, stoupají řady sedadel. Dřevené lavice jako v kostele – vůně kadidla chybí a taktéž i křížová cesta vyobrazená na stěnách. Srovnány do tvaru kolosea. Stoupající k hvězdám. A já dole, ne-křesťan obhajující ne-lva před ne-lidmi.
Vina zapáchá hnilobou.
Kolik tak jasných soudů i dříve proběhlo?!
-Milá poroto,- kdyby byl můj hlas zvučnější, byl bych lepší obhájce. Avšak nemám sílu křičet ke hvězdám. Stovky mrtvých zasedly zde k soudu. Živí mrtví? Nikoliv, mrtví mrtví. Hnijící těla, co mi naslouchají, když jim maso odpadává od kosti.
Co to stéká po lavicích? To je spravedlnost?
A tam nahoře...
... vidím jen tmu. Nehledám Boha, vždyť nedohlédnu ani k hlavnímu soudci! Tak se raději dívám na viníka. Jsem jeho špatný obhájce. -Toto kotě zavinilo zkázu lidstva, to ano, ale přihlédněte, prosím, k jeho mládí a nerozvážnosti.-
Sedí tam na písku a nepodobá se lvu, ani šelmě.
Nevinné malé kotě, jehož pohled toho říká víc, než dokáží slova. -Nikdo mne nedokáže přesvědčit, že jeho záměrem bylo vyhubit lidstvo. Vždyť kdo by si s ním hrál? Kdo by mu vázal mašle? Kdo by jej krmil? Zeptejte se sami sebe, co by mu z toho plynulo a zda je to pro něj dobré.-
Ať se mrtvoly zamyslí... jak hloupý jsem, když to po nich žádám. Hledí na mne, v bílých očích smrt. Poslouchají a z uší jim lezou červy. Jsem špatný právník, ale oni mnohem horší porota. -Než vyřknete svůj rozsudek, znovu se na kotě podívejte. Bylo by schopné tento zločin plánovat a bez výčitek provést?-
Odnikud se vzala nemoc, co vyhubila lidstvo. Její původ není známý, ale všechny důkazy usvědčují kotě, že jeho škrábnutí započalo smrtelnou a rychle se šířící infekci. -Žádám o posouzení činu, jako neúmyslného zabití šesti miliard...-
Usedl jsem na písek vedle kotěte. Můj projev skončil, nikdo si nevšiml. Teď budu čekat na rozsudek. Dokud nezemřu – a to je otázkou minut. I já se samozřejmě nakazil.

Kotě a mrtvola na písku z přesýpacích hodin. Olízlo si spokojeně ťapku, vyčistilo vražedný dráp a zamňoukalo na znamení začátku kočičí evoluce.

2 komentáře:

  1. Je to drsné... takové docela psycho... úplně divně dobré... :) (A chvílemi jsem v tom viděla i existencionalistické věci... xD)
    Je to dobré...
    huh... ať žijí kočky!
    SG

    OdpovědětVymazat